PDA

View Full Version : Portuguese support + portuguese international forum

Sacana
01-18-2016, 02:46 PM
English:
Hello guys, I'm Duarte, I'm a portuguese player.
I've been seeing a lot of complains from brazilian players saying that since they cant speak portuguese, they have no support and they cant even understand a single thing in the forum. The portuguese/brazilian community of this game has been rising, so I think is about time to give them what they need.
Brazil is one of the countries which is growing a lot, and one of the new rising economies in the world.
So you have there a large market, and a high amount of players that desearve the same treatment as the rest...
So that's my suggestion.

Português:
Olá pessoa, sou o Duarte e sou português.
Tenho reparado que muitos jogadores brasileiros se têm queixado que não têm ajuda, e uma vez que nem sabem falar inglês não a conseguem encontrar nem através do suporte nem aqui no fórum. A comunidade portuguesa/brasileira tem andado a crescer e já é tempo de nos darem o que nós precisamos.
O Brasil é um país que tem crescido imenso, e uma das potencia económica no mundo.
Ou seja, sendo um mercado enorme, e havendo muitos jogadores, acho que merecemos o mesmo tratamento que o resto.
Essa é basicamente a minha sugestão.