PDA

View Full Version : Tokens problem

David Borge
04-14-2014, 01:58 AM
This post, as I do think there is a problem with the reactor tokens. I know it is a matter of luck, but it seems strange that of all times turn the reactor, receive mutants repeated, have been the same and in the same order, inclusive, the mutants were discarded in the same order every time , touching the repeated, and is not exclusive to a collection, as this happens to me in the 3 collection, get 3 single mutants in each collection, and then repeated in the same order

español

Este post, lo hago ya que creo que hay un problema con el reactor de tokens. Ya sé que es cuestión de suerte, pero me parece extraño, que de las todas veces que gire el reactor, reciba mutantes repetidos, hayan sido los mismos y en el mismo orden, inclusive, los mutantes se descartaron en el mismo orden todas las veces, hasta tocar el repetido, y no es exclusivo de una colección, ya que esto me pasa en las 3 colecciones, solo consigo 3 de los mutantes en cada colección, y luego se repiten en el mismo orden.

if this should work well, I propose an item that increases the chanses to obtain a mutant that has touched us