PDA

View Full Version : Spanish-Speaking Forum (Suggest)

Sekwah
04-26-2014, 12:28 AM
Good morning / afternoon / evening players MGG ! I would come to suggest the creation of a forum ( or rather , a sub- forum in this same ) Query / tutorials / guides / etc in Spanish because the Hispanic community is very large and there really is little information about the game in our language.

It is nothing more than a proposal to the moderators / administrators of the forum !

For my part I would start uploading tutorials that I have prepared ( on basic things like guides combination of genes, obtaining credit through platforms mutants, "select" Tag Team Attacks and many other things that are known about the basement game English and other languages).

It's just a suggestion , and also a survey to see if this idea will appreciate the Spanish-speaking people .

If there is an error in the writing of this text , excuse me ! My native language is Spanish (haha).

With nothing more to add , I hope the response of both the community and administrators / moderators / developers of the game.
Thank you very much for your time.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Buenos días/tardes/noches jugadores de MGG! Quisiera venir a sugerir la creación de un foro (o mejor dicho, un sub-foro dentro de éste mismo) para consultas/tutoriales/guías/etc en Español debido a que la comunidad hispanohablante es muy grande y realmente hay poca información sobre el juego en nuestro idioma.

Es nada más que una propuesta hacia los moderadores / administradores del foro!

Por mi parte yo empezaría a subir tutoriales que tengo preparados (sobre cosas básicas, como guías de combinación por génes, obtención de créditos mediante las plataformas de mutantes, "selección" de Tag Team Attacks y muchas cosas más que se conocen sobre el juego tano en inglés como en otros idiomas).

Es solo una sugerencia, y además una encuesta para ver si esta idea le aprecia a la gente de habla hispana.

Si hay algún error en la redacción de este texto, discúlpenme! Mi idioma natal es el Español (jaja).

Sin nada más que agregar, espero la respuesta tanto de la comunidad como de los administradores/moderadores/desarolladores del juego.
Muchas gracias por su tiempo.