PDA

View Full Version : Sugestões diversas

Madalena Sangreal
05-06-2014, 07:18 PM
Hello to all .
Turning once again to give opinions and suggestions . The previous time I was asked to post in English, but not speak English, so I'll put in my language and also translated into English by google translator. First, carefully read the many posts here in the forum and I'm accumulating information . I realize some things . For example , most players have already exceeded the number of mutants that fit the space we have to house them. I think it is very prudent to ask more spaces for compounds request , so that we need not discard our collections selling such mutants starless bronze, silver or gold . I'm already packed and soon I'll have to do it, but did not. Another thing I have noticed is a constant dissatisfaction with the awards and rewards of the game and I agree : we are poorly rewarded and rewarded in the game , and it frustrates us . We play a very difficult to win a token , a star , little credit , little experience , pvp often discouraged and almost gave up. Good and bad I thought the idea of exchanging the rewards of campaigns. Good because it really gives us rewards that we need , but bad because it took us rewards without which we can not evolve in the game . Are only four levels of campaigns , and I honestly think that is very little . Instead of exchanging the awards , which should have been done was to create more campaigns at all levels , with new rewards , then it would be perfect . I agree with another post in which a colleague asks more dynamic in the relationship with the neighbors . Visit them as interactions should allow us to reduce the incubation time or playback , accelerate the production of medpacks and accelerate the generation of credits in compounds and these actions should give us some credit for some reward , gold , or even tokens . And in fights with neighbors , I do not even fight against them , because it's not worth the time wasted to gain experience for my 5 mutants and 5 fames : It is really very little and I I do not have to do it myself , therefore, are several hours earlier in the game . In these struggles , we should win at least the amount of experience with that of mutants which beat 3 times , so it would be more fair . And finally, the issue of app for android . In the last update I got into the game by my phone enough to win the unique mutant , which made me very happy time. However I still could not play it mobile. Only this time he carried , gave me the award and then left alone, and no again passed the loading screen , closing alone forever. I'd love to play on my phone . It is only a matter of toast. So still waiting for new updates to solve this problem and finally I can play on my phone .
Anyway , the game is very good and I clung to him with loyalty, and all I want is that it always improves.
I thank you for your attention in reading that I'm sure will be relevant to the improvement of the game .

Olá a todos.
Passando mais uma vez para dar opiniões e sugestões. Da vez anterior pediram-me para postar em inglês, contudo não falo inglês, portanto vou colocar no meu idioma e também traduzido ao inglês pelo google tradutor. Primeiramente, leio atentamente a muitos posts aqui no forum e vou acumulando as informações. Percebo algumas coisas. Por exemplo, a maioria dos jogadores já excederam a quantidade de mutants que cabem no espaço que temos para os abrigar. Creio ser uma solicitação muito prudente a de pedirmos mais espaços para os compounds, para que não precisemos desfazer nossas coleções vendendo por exemplo os mutants sem estrelas de bronze, prata ou ouro. Estou já lotado e em breve terei que fazer isso, mas não queria. Outra coisa que observo é uma constante insatisfação com os prêmios e recompensas do jogo e concordo: somos mal premiados e recompensados no jogo, e isso nos frustra. Jogarmos um pvp dificílimo para ganharmos um token, uma estrela, pouco crédito, pouca experiência, muitas vezes desanima e quase desistimos. Achei boa e ruim a idéia de trocar as recompensas das campanhas. Boa porque realmente nos dá recompensas de que precisamos, mas ruim porque nos tirou recompensas sem as quais não conseguimos evoluir no jogo. São só quatro níveis de campanhas, e eu penso sinceramente que é muito pouco. Em vez de trocar os prêmios, o que deveria ter sido feito era a criação de mais campanhas em todos os níveis, com as novas recompensas, aí sim seria perfeito. Concordo com um outro post em que um colega pede mais dinâmica na relação com os visinhos. Visitá-los deveria nos permitir interações como reduzir o tempo de incubação ou reprodução, acelerar a produção de medpacks e acelarar a geração de créditos nos compounds e essas ações deveriam dar-nos algumas alguma recompensa em crédito, ouro, ou até mesmo tokens. E nas lutas com os vizinhos, eu nem mesmo luto contra eles, porque não vale a pena o tempo perdido para ganhar 5 experiência para meus mutants e 5 famas: É realmente muito pouco e eu não me disponho a fazê-lo, portanto, são várias horas a menos no jogo. Nessas lutas, devíamos ganhar no mínimo a quantidade de experiência relativa àquela dos mutants aos quais derrotamos vezes 3, assim seria mais justo. E por fim, a questão do app para android. Na última atualização consegui entrar no jogo pelo meu celular tempo suficiente para ganhar o mutant exclusivo, o que me deixou muito feliz. Contudo ainda não consegui jogar pelo celular. Somente dessa vez ele carregou, me deu o prêmio e depois saiu sozinho, e nenhuma outra vez passou da tela de carregamento, fechando sozinho sempre. Eu adoraria jogar no meu celular. Não é só uma questão do brinde. Portanto ainda aguardo que novas atualizações resolvam esse problema e finalmente eu possa jogar no meu celular.
Enfim, o jogo é muito bom e eu me apeguei a ele com lealdade, e tudo o que eu quero é que ele melhore sempre.
Desde já agradeço pela atenção na leitura que, tenho certeza será relevante para a melhora do jogo.