PDA

View Full Version : Game Suggestions

Dreygor
05-10-2014, 01:12 AM
So working with the framework you guys already built..

You can currently buy stars at the following rate..

Bronze 50g ea
Silver 250g ea
Gold 500g ea

I propose we be able to sell off our excess stars at the following rate

Bronze 16g or 44000 credits (our choice)
Silver 83g or 200000 credits (our choice)
Gold 167g or 400000 credits (our choice)

That is 1/3rd of the price to buy a star from the store. Thus Kobojo would still make money. We should be able to sell off for gold and/or credits. Not just credits.

also an alternate trade in process would be awesome..

6 Bronze stars for 1 silver star
3 silver stars for 1 gold star
And maybe be able to trade in 5 gold stars for an exclusive gold star mutant

The reason why I bring this up is after a certain point we no longer need bronze or silver stars and they accumulate like crazy. Currently I have 242 bronze stars and 40 silver stars (and they keep accumulating) that are just collecting dust. i would love to be able to do something useful with them.

and now to let Google translate butcher it into French!

Donc travailler avec le cadre que vous les gars déjà construit ..

Vous pouvez actuellement acheter étoiles au taux suivant ..

Bronze 50g ea
Argent 250g ea
Or 500g ea

Je propose que nous soyons en mesure de vendre nos excès étoiles au taux suivant

Bronze 16g ou 44 000 crédits ( notre choix)
83g Argent ou 200 000 crédits ( notre choix)
167g d'or ou 400 000 crédits ( notre choix)

C'est 1/3ème du prix pour acheter une star de la boutique . Ainsi Kobojo serait encore faire de l'argent . Nous devrions être en mesure de vendre de l'or et / ou des crédits . Le générique n'est pas juste .

également un commerce alternatif en cours serait génial ..

6 Bronze étoiles pour une étoile d'argent
3 étoiles d'argent pour une étoile d'or
Et peut-être en mesure de négocier à 5 étoiles d'or pour un mutant d' étoile d'or exclusif

La raison pour laquelle je soulève cette question est après un certain point , nous n'avons plus besoin de bronze ou d'argent étoiles et l' accumulation comme un fou . Actuellement, j'ai 242 étoiles de bronze et 40 étoiles d'argent ( et ils continuent à accumuler ) qui sont la simple collecte de la poussière . J'aimerais être capable de faire quelque chose d'utile avec eux .

Dreygor
05-10-2014, 01:19 AM
How about being able to trade anything from our inventory (including gold and credits).

I understand this can be abused as people's accounts could get hacked and their stuff traded. To prevent this set it to where items can only be traded to someone who has been a tag team partner for more that 10 times or set it at a period of over a week. That would give anyone who gets their account hacked time to recover it before anything could be traded.

Gifting is fine .. but I would like to help out my tag partners / friends with more than just little items. I'd like to give them doubles of my mutants or items. Or if someone decides they wants to completely quit the game and just wants to give all their stuff to their tag partners.

I don't see where this would hurt Kobojo as everything would initially have to be bought with gold anyways. Thus they still make their money.

I am totally against a marketplace or free / open trading. As that breeds farmers and account hijackers and a whole mess of other problems.

and now to let Google translate butcher it into French!

Une autre suggestion
Que diriez-vous d'être en mesure de négocier quoi que ce soit de notre inventaire ( y compris l'or et les crédits ) .

Je comprends ce peut être abusé que les comptes de personnes pourraient se piraté et leurs trucs négociés . Pour éviter cette mise à l'endroit où des objets peuvent être échangés à quelqu'un qui a été un partenaire d'équipe d'étiquette pour plus de 10 fois ou le mettre à une période de plus d'une semaine . Ce serait donner à quiconque obtient leur compte piraté de temps pour récupérer avant tout peut être négocié .

Don est bien .. mais je voudrais aider mes partenaires de tag / amis avec plus de quelques petits articles . Je voudrais leur donner de mes doubles mutants ou des articles . Ou si quelqu'un décide qu'il veut quitter complètement le jeu et veut donner toute leur substance à leurs partenaires d'étiquette juste .

Je ne vois pas où cela nuirait Kobojo que tout serait d'abord être acheté avec de l'or de toute façon . Ainsi, ils font toujours leur argent .

Je suis totalement contre un marché ou le libre-échange / ouvert . Comme que les races agriculteurs et compte pirates de l'air et un gâchis d'autres problèmes .

Estel Rockhard
05-10-2014, 02:40 PM
Another Suggestion: A function to gather all compound-credits with 1 click.

Djim33
05-11-2014, 12:05 AM
Another Suggestion: A function to gather all compound-credits with 1 click.

Oh yes, plz, plz, plz ..... that would be awsome !

Faugn Xoosef
05-11-2014, 04:32 AM
Oh yes, plz, plz, plz ..... that would be awsome !

same here, heres my post too at the game suggestion section

http://forums.kobojo.com/showthread.php?3515-DEFAULT-MUTANT-PRESET-FUNCTION-and-COLLECT-ALL-BUTTON