Results 1 to 2 of 2
    Users Awaiting Email Confirmation

Credits, why so many... just for levels?

I dont think im the one suffering from this.

Look, credits are everywhere from jackpot to campaign. And thats pretty good, but somhow useless, getting only 2000 credits per stage in campaign doesnt add up because campaign mean genes stages level up by 1-5 every chapter
    and the evolution center costs more than 10k credits. Also, even mean genes produce credits, it is still not enough to atleast upgrade the E.C once a everyday.
    Others progress slow because of this except the rich and the lucky.
    So my suggestion is that you lower the price of evolution center.

Users Awaiting Email Confirmation
    Bueno es una buena idea amigo bueno soy nuevo en esto del mutans genetic 1 año recién mi sugerencia sería a ala ves vuelvan los hornos ala venta x dinero real y q aumenté famas donde salgan ofertas de hornos haci poder conseguirlo yo solo tengo 3 hornos comprados de las ofertas de famas y veo terrasas con 60 _ 54 _ 45 _90 hornos a comparación de mis 3 hornos pensé q venían con los calderos de 15 mil de oro lo compre y solo me dieron oro me sentí decepcionado pensé en dejar el juego pero me gusta y dije dejare mi sugerencia y si no salen más hornos ala venta no lo dejaré x q lo uno quiere es sobresalir quizá igualar alos más fuertes pero con 3 hornos a comparación de los q tienen 50 q hago nada mi sugerencia es q vendan x dinero real o pongan más en las famas