Page 1 of 6 123 ... LastLast
Results 1 to 11 of 60
  1. #1

    report potential cheaters here.

    the most common way of cheating nowadays is to make u disconnected with the server.
    i find it non_sense reporting in game cause no action is taken to ban them.

    here i am gonna expose who i believe is a cheater
    . any one of u can post ur picture here and show ur view .
    hope celsius look into it.


    my friends and i met this guy and disconnected out of no reason.
    Last edited by Skunkix; 08-07-2017 at 02:56 AM.

  2. #2

  3. #3
    shame on this Diostavo




  4. #4
    this player sucks




  5. #5
    I think this just happened to me? Playing random games and got the same player twice - got disconnected twice...

    How do they do it and, if anyone knows how they do it, can't the app people fix the cheat?

  6. #6
    Actually, just thought, if you know how to do it, don't say cos then everyone will do it lol

  7. #7





    some players from [VN] really sucks ! really
    Last edited by 4552252; 08-16-2017 at 02:30 PM.

  8. #8
    two times in a row and two disconnections...
    yeah . u really did a good job! how glorious u r !





  9. #9
    seems that u guys don care much about who are cheaters.

    i don see many feedbacks from u. if so. then i will give up posting shit.

    whatever
    Last edited by 4552252; 08-17-2017 at 04:29 AM.

  10. #10
    Got to remember - there's no way of knowing (from a screenshot) if it was a cheater or a genuine disconnect.

    Yes, people with incredibly high PvP scores compared to their health are more likely to be cheating but a thread like this could be dangerous.

    Posting a capture of a cheater or did you just get genuinely disconnected?

    Posting a capture of a cheater or did you just get beat 4 times in a row and want to get revenge on someone?

    I'm not saying anyone here is lying but these are pics of disconnect messages - unless we're getting lots of pics of the same person then there's not much they're gonna do.

    What they need to do is find the exploit and remove it.

  11. #11
    Quote Originally Posted by Dominion View Post
    Got to remember - there's no way of knowing (from a screenshot) if it was a cheater or a genuine disconnect.

    Yes, people with incredibly high PvP scores compared to their health are more likely to be cheating but a thread like this could be dangerous.

    Posting a capture of a cheater or did you just get genuinely disconnected?

    Posting a capture of a cheater or did you just get beat 4 times in a row and want to get revenge on someone?

    I'm not saying anyone here is lying but these are pics of disconnect messages - unless we're getting lots of pics of the same person then there's not much they're gonna do.

    What they need to do is find the exploit and remove it.


    i don wanna defy u on this. u know what. u ve got some point there. but . if u frequently meet this guy and get dc all the time on the brink of victory.
    and everyone doubt it. then that guy is definitely cheating

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •